הסיבות מדוע סטודנטים זקוקים לטכנולוגיה

הטכנולוגיה מבצעת שינויים מבניים מהותיים שיכולים להיות אינטגרליים להשגת שיפורים משמעותיים בפריון. משמשת לתמיכה הן בהוראה והן בלמידה, הטכנולוגיה מחדירה את הכיתות לכלי למידה דיגיטליים, כמו מחשבים ומכשירי כף יד; מרחיב הצעות קורס, חוויות וחומרי למידה; תומך בלימוד 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע; בונה כישורים מהמאה ה -21; מגביר את המעורבות והמוטיבציה של התלמידים; ומאיצה את הלמידה. לטכנולוגיה יש גם את הכוח להפוך את ההוראה על ידי הקמת מודל חדש של הוראה מחוברת. מודל זה קושר בין מורים לתלמידיהם ולתכנים, משאבים ומערכות מקצועיים שיעזרו להם לשפר את ההוראה שלהם ולהתאים אישית את הלמידה שלהם.

הניסיונות להשתמש בטכנולוגיות מחשב כדי לשפר את הלמידה החלו במאמציהם של חלוצים כמו אטקינסון וספקים (למשל אטקינסון, 1968; Suppes ו- Morningstar, 1968). הנוכחות של טכנולוגיית מחשבים בבתי ספר עלתה באופן דרמטי מאז אותה תקופה, והתחזיות הן שמגמה זו תמשיך להאיץ (מחלקת החינוך האמריקאית, 1994). התפיסה הרומנטית של הטכנולוגיה היא שעצם נוכחותה בבתי ספר תעצים את הלמידה וההישגים של התלמידים. לעומת זאת, הדעה כי כסף שהוצא על טכנולוגיה וזמן שהשקיעו סטודנטים המשתמשים בטכנולוגיה הם בזבוז וזמן (ראה רשת מדיניות החינוך, 1997). מספר קבוצות סקרו את הספרות על טכנולוגיה ולמידה והגיעו למסקנה כי יש לה פוטנציאל רב לשיפור הישגי התלמידים ולמידה של מורים, אך רק אם משתמשים בהן כראוי (למשל, קבוצת קוגניציה וטכנולוגיה בוונדרבילט, 1996; ועדת היועצים למדעים של הנשיא) וטכנולוגיה, 1997; דדה, 1998).

מה שידוע כיום על למידה מספק הנחיות חשובות לשימושים בטכנולוגיה שיכולים לעזור לתלמידים ולמורים לפתח את הכישורים הדרושים למאה העשרים ואחת. הטכנולוגיות החדשות מספקות הזדמנויות ליצירת סביבות למידה המרחיבות את האפשרויות של “ישנים” – אך עדיין שימושיים – טכנולוגיות – ספרים; לוחיות; ואמצעי תקשורת ליניאריים חד כיווניים, כמו תכניות רדיו וטלוויזיה – וכן מציעים אפשרויות חדשות. עם זאת, טכנולוגיות אינן מבטיחות למידה יעילה. שימושים לא הולמים בטכנולוגיה יכולים להפריע למידה – למשל, אם התלמידים מבלים את רוב זמנם בבחירת גופנים וצבעים לדוחות מולטימדיה במקום לתכנן, לכתוב ולשנות את רעיונותיהם. וכולם יודעים כמה זמן סטודנטים יכולים לבזבז גלישה באינטרנט. עם זאת, היבטים רבים של טכנולוגיה מקלים על יצירת סביבות התואמות את עקרונות הלמידה שנדונו לאורך נפח זה.

שימוש חשוב בטכנולוגיה הוא היכולת שלה ליצור הזדמנויות חדשות לתכנית לימודים והדרכה על ידי הכנסת בעיות בעולם האמיתי לכיתה עבור התלמידים לחקור ולפתור; ראה תיבה 9.1. טכנולוגיה יכולה לעזור ביצירת סביבה פעילה בה התלמידים לא רק פותרים בעיות אלא גם מוצאים את הבעיות שלהם בעצמם. גישה זו ללמידה שונה מאוד מכיתות הלימוד הטיפוסיות, בהן התלמידים מבלים את מרבית זמנם בלימוד עובדות מתוך הרצאה או טקסט ועושים את הבעיות בסוף הפרק.

למידה באמצעות הקשרים בעולם האמיתי אינה רעיון חדש. במשך זמן רב, בתי ספר עשו מאמצים ספורדיים להעניק לתלמידים חוויות קונקרטיות דרך טיולי שטח, מעבדות ותוכניות לימוד עבודה. אך לעיתים רחוקות פעילויות אלה היו בבסיס ההוראה האקדמית, והן לא שולבו בקלות בבתי ספר בגלל אילוצים לוגיסטיים וכמות חומר הנושא שיש לכסות. הטכנולוגיה מציעה כלים רבי עוצמה להתמודדות עם אילוצים אלו, החל מבעיות מבוססות וידאו והדמיות ממוחשבות ועד מערכות תקשורת אלקטרוניות המתחברות

הזדמנויות למידה מקוונות ושימוש במשאבים חינוכיים פתוחים וטכנולוגיות אחרות יכולות להגדיל את התפוקה החינוכית על ידי האצת קצב הלמידה; הפחתת עלויות הקשורות לחומרי הדרכה או למסירת תכניות; וניצול זמן טוב יותר של מורים.

הטכנולוגיה נמצאת בכל מקום – שזורה כמעט בכל חלק מהתרבות שלנו. זה משפיע על האופן בו אנו חיים, עובדים, משחקים, והכי חשוב ללמוד. כאשר מכשירים אלחוטיים ניידים אחרים כמו IoT הופכים לדרישה הולכת וגוברת בכל ענף היום, רק הגיוני שבתי הספר שלנו מפעילים ביעילות טכנולוגיה ניידת בכיתה. עם זאת, עבור בתי ספר רבים, הטמעת הטכנולוגיה העדכנית ביותר היא אסטרטגיה קשה לניווט בה.

ישנן שתי סיבות עיקריות לכך:

בתי הספר נמצאים על הגדר בנוגע לשימוש במכשירים ניידים מסוימים; לחשוב שהם יותר נטל מאשר כלי למידה אסטרטגי.
בתי ספר רוצים לפרוס מכשירים ניידים אך רשתות ה- WiFi שלהם אינן מסוגלות לתמוך נכון בטכנולוגיה.

עשר סיבות לכך שהתלמידים שלך זקוקים לטכנולוגיה בכיתה
אם משתמשים בהם נכון, מכשירים ניידים והיישומים שהם תומכים בהם יסייעו בהכנת התלמידים לקריירה העתידית שלהם.

שילוב טכנולוגיה בכיתה הוא דרך יעילה להתחבר לתלמידים מכל סגנונות הלמידה.

זה נותן לתלמידים את האפשרות לשפר את האינטראקציה שלהם עם חבריהם לכיתה ומדריכים על ידי עידוד שיתוף פעולה.

השימוש בטכנולוגיה בכיתה מעניק למורים וחברי סגל אחרים את ההזדמנות לפתח את כישורי האזרחות הדיגיטלית של התלמיד שלהם. זה דבר אחד להשתמש במכשירים ניידים, זה לגמרי דבר אחר לדעת להשתמש בהם בצורה נכונה ואחראית.

שילוב טכנולוגיה בחינוך מסייע לתלמידים להישאר מעורבים. מרבית התלמידים כיום משתמשים במכשירים ניידים כמו טאבלטים וסמארטפונים כדי לשחק וללמוד מאז שהם יכולים לזחול. כך שנראה הגיוני רק ליישר את הכיתות של ימינו עם הדרך בה התלמידים שלך רוצים ורגילים ללמוד

שילוב טק חדש כמו VR (מציאות מדומה) עם הדרכה מסורתית בכיתה הוא דוגמה אחת לכך שהחדרת טכנולוגיה חדשה יכולה לשפר את חווית הלמידה וליצור הזדמנויות חדשות.

כאשר הטכנולוגיה הסלולרית זמינה וביצועים נכונים בכיתה, התלמידים מסוגלים לגשת למידע המעודכן במהירות ובקלות מתמיד.

מודל הלמידה הפסיבי המסורתי נשבר. עם הטכנולוגיה בכיתה, המורה הופך להיות המעודד, היועץ והמאמן.

טכנולוגיה עוזרת לתלמידים להיות יותר אחראיים. בעלות על מכשיר משלכם או הלוואת מכשירי בית הספר מעניקה לתלמידים את האפשרות לשפר את כישורי קבלת ההחלטות שלהם, כמו גם לקחת בעלות על מכשיר יקר (ולעתים קרובות יקר). שוב, יש להשלים זאת על ידי הכשרה מתאימה לאזרחות דיגיטלית בכדי לראות את התוצאות הטובות ביותר.

הטכנולוגיה הופכת את חוויית הלמידה. לסטודנטים יש גישה לכמות מדהימה של הזדמנויות חדשות. מלמידה לקוד ועד למידה כיצד לשתף פעולה טוב יותר בין צוותים ועם מדריכיהם – הטכנולוגיה מאפשרת לתלמידים להיות יצירתיים יותר ולהיות מחוברים יותר. הטכנולוגיה החדשה הטעינה את האופן בו אנו לומדים כיום.

אם בית הספר שלך עדיין מתלבט כיצד הטכנולוגיה יכולה להועיל לתלמידים שלך, למורים ולמנהלי המערכת שלך, אני שונאת לשבור לך את זה, אבל עתיד החינוך כבר כאן ואתה מפספס כמות לא קטנה של הזדמנויות.

כיצד לתמוך בטכנולוגיה בכיתה
אחת הטעויות הגדולות שבתי הספר מבצעים בעת פריסה או מתירה של מכשירים חדשים לקמפוס שלהם וכיתות הלימוד שלהם, היא בכך שלא לוודא שתשתית הרשת שלהם מעודכנת ו / או מספיקה מספיק כדי לתמוך כראוי במשתמשי הקצה שלהם.

ראינו מספר מצבים שבהם בתי ספר קנו ופרסו טאבלטים חדשים או מחשבים ניידים חדשים, רק כדי לגלות ששום דבר לא עבד מכיוון שרשת ה- Wi-Fi שלהם לא הצליחה לתמוך במכשירים החדשים.

עם תקציבים צמודים אינך יכול להרשות לעצמך לקנות מכשירים חדשים ושהם לא יעבדו; אתה צריך לעשות את זה נכון בפעם הראשונה.

בעל רשת WiFi מאובטחת זה מה שמאפשר שימוש במכשירים ניידים חדשים. כן, אלחוטי הוא מיומנות מיוחדת וכן, הם לא זולים, אבל הם גם יותר בר השגה ממה שאפשר לחשוב.

לאחר הנדסה ופריסה של למעלה מ- 1000 מערכות אלחוטיות במהלך 11 השנים האחרונות, למדנו רבות על מה צריך לעבוד ומה באמת עובד.

כמה מהמסעדות העיקריות הן:

מערכת ה- WiFi שלך צריכה תמיד להתיישר עם המכשירים שמתחברים אליה
משאבים טכניים יקרים וקשים למצוא
ציפיות המשתמשים גבוהות מתמיד
הכל משתנה ללא הרף (מכשירים, יישומים, אופן השימוש ב- WiFi, מספרי מכשירים, מספר משתמשים ואפילו הסביבה הפיזית)
מה שהופך את זה למאתגר במיוחד עבור בתי ספר הוא שרשתות ה- WiFi כיום מחזיקות חיי מדף שימושיים בין שלוש לארבע שנים במיטב.

בידיעה שבאופן מסורתי, רשתות אלחוטיות עולות כסף רב לעיצוב, פריסה וניהול, כיצד בתי ספר ללא תקציב זמין כמעט מקבלים את מה שהם צריכים?

באמצעות WiFi כשירות, בבית הספר שלך יכולה להיות מערכת האלחוטית המדויקת שהיא צריכה כדי לתמוך בכל תוכנית טכנולוגית שהיא רוצה ליישם. בין אם מדובר בטאבלטים חדשים כחלק מתוכנית 1: 1 או BYOD, Wi-Fi כשירות מאפשר לבתי ספר בכל גודל לאמץ בהצלחה את הטכנולוגיה ואת המכשירים הניידים שתלמידיהם רוצים וצריכים.

WiFi כשירות מציע מגוון יתרונות, למשל:

תשלומים חודשיים משתלמים
מדרגיות לצמוח עם הצרכים שלך למעלה או למטה
מבטיחה שתמיד תהיה לך המערכת האחרונה
מאפשר לך לתעדף את התקציב שלך כלפי פרויקטים אחרים הקריטיים למשימה
באמצעות מנוי, WiFi כשירות מאפשר לבתי ספר לתקצב לאורך זמן בדיוק את מה שהם צריכים כדי לספק את מחלקת השירות הטובה ביותר לתלמידים, לצוותיהם ולאורחים שלהם.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *